Використання технологій дистанційного навчання у освітньому процесі
На сторінці викладений рекомендований порядок дій науково-педагогічних працівників в процесі створення, налаштування навчальних курсів, груп, лекцій, завдань та тестів у СУДН «Moodle», а також порядок дій здобувачів вищої освіти (далі - ЗВО) для проходження дистанційного навчального курсу (це пункти, які відмічені зеленим кольором).
Синім кольором відмічені посилання для перегляду допоміжних відео курсів, а також для завантаження зразків файлів імпорту.
1. Реєстрація науково-педагогічного працівника (далі – НПП) у системі управління дистанційним завданням «Moodle» (далі – СУДН «Moodle»).
2. Отримання НПП доступу на створення навчального курсу СУДН «Moodle» (звертатися у каб. 115).
3. Створення та налаштування НПП навчального курсу в СУДН «Moodle».
4. Налаштування НПП способів зарахування на навчальний курс:
1) створення навчальних груп або їх імпорт з файлу .csv;
2) створення оригінальних кодових слів у кожній навчальній групі для автоматичного запису (доступу) здобувачів вищої освіти (далі - ЗВО) на навчальний курс.
6. Створення НПП навчальних завдань.
7. Створення НПП навчальних семінарів.
8. Створення НПП питань для тестового завдання (далі – тест), шляхом імпорту питань та відповідей з файлу .txt (кодування UTF-8) через формат файлу «GIFT» у «Банк питань».
9. Створення та налаштування тесту.
10. Додавання НПП питань до тесту з «Банку питань».
11. Створення та налаштування НПП форуму або чату для проведення консультацій.
12. Надання НПП кодових слів навчальним групам та повідомлення їх про місце розташування навчального курсу в СУДН «Moodle»
13. Реєстрація ЗВО у СУДН «Moodle».
14. Запис на навчальний курс ЗВО за допомогою отриманого раніше кодового слова.
15. Ознайомлення ЗВО з навчальними матеріалами.
16. Виконання ЗВО навчальних завдань.
17. Оцінення НПП виконання навчальних завдань.
18. Проходження ЗВО контролю знань у вигляді тестових завдань.